כמה כדאי להשקיע בקידום האתר שלכם בגוגל?

בעלי עסקים רבים מחליטים לקדם את האתר שלהם בגוגל וכאשר מגיע השלב בו הם נפגשים עם מקדם אתרים אין להם מושג איזה סכום להשקיע בכך. כך, נוצר מצב בו בעלי עסקים רבים, בעיקר אלו אשר אינם מבינים את מהות וחשיבות קידום האתר שלהם בגוגל, מתקשים לקבוע תקציב חודשי או שנתי לתהליך הקידום בגוגל. נשאלת השאלה: כיצד באמת יודעים איזה סכום מומלץ להשקיע בתהליך הקידום בגוגל  והאם קיימים נתונים מסוימים אשר יכולים לסייע לכם בקבלת ההחלטה ?

שלב ראשון - בחינת נתוני האתר


 

בשלב הראשון מומלץ למדוד את הנתונים של אתר האינטרנט שלכם על ידי הכלי- גוגל אנליטיקס, אשר מאפשר לכם לדעת כמעט כל פרט אפשרי לגבי מצב האתר ומה למעשה מתרחש "מאחורי הקלעים" מדי יום. בלמידת נתונים אלו, תוכלו להעריך את מצבכם מבחינת איכותו ברשת. כמה כניסות יש לאתר, מהו אחוז הנטישה מן האתר ותוך כמה זמן ועוד. במידה ואינכם יודעים להשתמש בכלי זה, מומלץ להיעזר בבעל מקצוע שמכיר היטב את הכלי. דבר חשוב נוסף לבדיקה הינו כמה אנשים מתוך אלו שהגיעו לאתר השאירו בפועל פרטים או פנו אליכם באופן אישי ועד כמה האתר שלכם בנוי להמיר את הגולשים ללקוחות.

קביעת פגישה עם מקדם אתרים


בשלב זה, כאשר אתם כבר יודעים איפה אתם עומדים מבחינת נתוני האתר, יש להיפגש עם שניים- שלושה מקדמי אתרים. חשוב לשמוע ממקדמי האתרים על כל אפשרויות קידום בגוגל ומהן העלויות עבור כל סוג של קידום. הקפידו לקחת הצעות מחיר עבור שירותים זהים ממקדמי האתרים על מנת שתוכלו לבצע השוואה הוגנת. אל תחששו לבקש ממקדם האתרים הסברים מפורטים על העלויות החודשיות. כמו כן, כיוון שטווח ההשקעה בקידום האתר בגוגל הינו רחב ביותר, חשוב שתציגו בפני מקדם האתרים את הנתונים שאספתם ושאלו אותו איזה סוג קידום מומלץ בתחום שלכם ולחברה שלכם באופן ספציפי.

הכנת תקציב


לאחר שבחרתם בסוג הקידום ובדקתם את טווח העלויות יש להכין ולהגדיר תקציב רבעוני/ חצי שנתי/ שנתי. חשוב לזכור כי במידה ובחרתם לעשות קמפיין ppc, תקציב קידום בגוגל ניתן לשינוי בכל עת. כך, גם אם תחליטו להשקיע בקמפיין למשל 2000 ₪ בחודש ותרצו לאחר מספר חודשים להוריד או להעלות את ההשקעה- הדבר אפשרי וניתן לביצוע מיידי. לעומת זאת אם בחרתם באופציה של קידום אורגני בתוצאות הטבעיות מומלץ להריץ את הקידום לפחות חצי שנה כדי לבחון את ההשקעה.

[ssba]
Shares 0

Notice: the_author was called with an argument that is deprecated since version 2.1.0 with no alternative available. in /home/yoyomedia/public_html/wp-includes/functions.php on line 4034
שי שאואט
שי שאואט מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם נינג'ות :) בזמני הפנוי תמצאו אותי מטייל, מתאמן ושותה קפה בים.

כתוב לנו כאן

עדות של עומר אלמוג על יויומדיה
עומר אלמוג,

CruiseControl הפלגות וקרוזים בעולם

"שי תודה על העזרה והתמיכה הדף נחיתה יצא מעולה! אני אומנם גר בארצות הברית אבל אני סומך עליך ואני ממליץ בחום, תודה על העזרה והתמיכה, תודה על הסבלנות וההקשבה!"
עדות של אלי מילר שירותי סיעוד
אלי מילר,

Nursing4U שירותי סיעוד ורווחה פרטיים

"בשנה הראשונה של החברה היו לי קשיים בקידום האתר שלי, פניתי לכל מיני מקדמי אתרים שאחרי חודשיים הבנתי שהמקצוענות שלהם מאד נמוכה. לאחר חיפושים ממושכים מצאתי תודה לאל את שי, כיום לאחר שנה של קידום אנחנו בעמוד הראשון של גוגל תודות לעבודה עם יויומדיה"
ד"ר אילנה דריאל
ד”ר אילנה דריאל,

דיאטנית קלינית, מומחית לרגישות למזון

פניתי לשי כדי לשפץ את האתר ולדייק אותו. קיבלתי אתר מדויק ע"פ תכנית הגרפיקאית נעניתי במהירות וביעילות על כל בקשה. המחיר היה הוגן והכי חשוב, היום אני מרגישה גאה באתר שלי. תודה שי.
אודות
עו”ד (רו”ח) אהרון צ’יסמדיה,

משרד עו"ד מיסוי נדל"ן

השבוע עלה לאוויר אתר האינטרנט שהכינו עבורי שי ואיילת. במשך מספר חודשים גיליתי 2 מקצוענים שיודעים בצורה מושלמת את תפקידם. נתנו לי מענה לכל בעיה / בקשה שעלתה והגיעו לתוצאה סופית מאוד טובה ומשביעת רצון מבחינתי.

לקבלת ייעוץ ראשוני וטיפים לשיווק העסק