קידום בגוגל – קידום ממומן או קידום אורגני (בתוצאות הטבעיות)?

אנשים רבים מעוניינים לקדם את האתר שלהם ולא בטוחים מהי הדרך הנכונה לבצע זאת. האם לפתוח קמפיין ממומן בגוגל? האם לבצע קידום אורגני? האם לשלב בין שניהם? ובכן, לכל חברה מתאים קידום מעט שונה בהתאם לתחום בה היא עוסקת, בהתאם למצב השוק ועוד. נשאלת השאלה, מהו בדיוק קמפיין ממומן בגוגל ומהו קידום אורגני ?

 

קידום בגוגל באמצעות קמפיין ממומן


 

קמפיין ממומן הנקרא גם PPC - pay per click מתבסס על הרעיון שכל עוד אתם משלמים כסף עבור ההקלקות על מודעות הפרסום שלכם- כך גוגל תקדם אתכם, בדיוק כמו כל פלטפורמה אחרת אשר הייתם מפרסמים בה. התהליך מתחיל באיתור מילות מפתח רלוונטיות אשר המטרה היא כי חיפושן יגרום להופעת האתר בתוצאות הממומנות (הפרסומות) של גוגל. לאחר מכן יש להגדיר תקציב עבור כל הקלקה. לכל מילת מפתח מוגדר סכום שונה בהתאם לפרמטרים שונים.

איך קידום ממומן עובד ?


קמפיין ממומן הנקרא גם PPC - pay per click מתבסס על הרעיון שכל עוד אתם משלמים כסף עבור ההקלקות על מודעות הפרסום שלכם- כך גוגל תקדם אתכם, בדיוק כמו כל פלטפורמה אחרת אשר הייתם מפרסמים בה. התהליך מתחיל באיתור מילות מפתח רלוונטיות אשר המטרה היא כי חיפושן יגרום להופעת האתר בתוצאות הממומנות (הפרסומות) של גוגל. לאחר מכן יש להגדיר תקציב עבור כל הקלקה. לכל מילת מפתח מוגדר סכום שונה בהתאם לפרמטרים שונים.

קידום אורגני בגוגל (בתוצאות הטבעיות)


קידום אורגני בגוגל או קידום בגוגל בתוצאות הטבעיות, בשונה מקמפיין ממומן, הוא קידום אשר אין צורך לשלם לגוגל על מנת להופיע בתוצאות גבוהות, אלא לבצע מהלכים באופן שוטף אשר יקדמו את האתר שלכם באופן אמיתי. קידום אורגני הינו עולם ומלואו בפני עצמו וקיימים עשרות מהלכים הניתנים לביצוע על מנת לממש אותו. בין השאר ניתן לכתוב מאמרים, לשנות את תוכן האתר ולהתאימו להגהת גוגל, הכנסת קישורים, אופטימיזציה לקוד האתר ועוד....

חשיבותו של קידום בגוגל


אנשים רבים פונים לחברה לשם בניית אתרי אינטרנט וחושבים שבכך הסתיימה הפעולה מבחינת החברה שלהם ברשת. ובכן, מדובר בשגיאה חמורה אשר מומלץ להימנע ממנה. זכרו כי קיימים עשרות אם לא מאות ואלפי אתרים בתחום שלכם או בתחומים דומים. כל החברות רוצות שהאתרים שלהם יופיעו בעמוד הראשון כיוון שרוב האנשים לא גולשים מעבר לעמוד הראשון. על כן חשוב לבצע פעילות קידום שוטפת ולדאוג להיות בתוצאות המובילות.

ולסיום, חשוב לזכור כי אמנם ניתן לבצע את חלק מפעילויות קידום האתרים באופן עצמאי אולם רק אנשי מקצוע יוכלו לסייע לכם לקדם באופן יעיל, מהיר ואיכותי.

שי שאואט
שי שאואט מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם נינג'ות :) בזמני הפנוי תמצאו אותי מטייל, מתאמן ושותה קפה בים.

כתוב לנו כאן

עדות של עומר אלמוג על יויומדיה
עומר אלמוג,

CruiseControl הפלגות וקרוזים בעולם

"שי תודה על העזרה והתמיכה הדף נחיתה יצא מעולה! אני אומנם גר בארצות הברית אבל אני סומך עליך ואני ממליץ בחום, תודה על העזרה והתמיכה, תודה על הסבלנות וההקשבה!"
עדות של אלי מילר שירותי סיעוד
אלי מילר,

Nursing4U שירותי סיעוד ורווחה פרטיים

"בשנה הראשונה של החברה היו לי קשיים בקידום האתר שלי, פניתי לכל מיני מקדמי אתרים שאחרי חודשיים הבנתי שהמקצוענות שלהם מאד נמוכה. לאחר חיפושים ממושכים מצאתי תודה לאל את שי, כיום לאחר שנה של קידום אנחנו בעמוד הראשון של גוגל תודות לעבודה עם יויומדיה"
ד"ר אילנה דריאל
ד"ר אילנה דריאל,

דיאטנית קלינית, מומחית לרגישות למזון

פניתי לשי כדי לשפץ את האתר ולדייק אותו. קיבלתי אתר מדויק ע"פ תכנית הגרפיקאית נעניתי במהירות וביעילות על כל בקשה. המחיר היה הוגן והכי חשוב, היום אני מרגישה גאה באתר שלי. תודה שי.
אודות
עו"ד (רו"ח) אהרון צ'יסמדיה,

משרד עו"ד מיסוי נדל"ן

השבוע עלה לאוויר אתר האינטרנט שהכינו עבורי שי ואיילת. במשך מספר חודשים גיליתי 2 מקצוענים שיודעים בצורה מושלמת את תפקידם. נתנו לי מענה לכל בעיה / בקשה שעלתה והגיעו לתוצאה סופית מאוד טובה ומשביעת רצון מבחינתי.

לקבלת ייעוץ ראשוני וטיפים לשיווק העסק