חשיבות הנעה לפעולה במסגרת שיווק באינטרנט

הפעם אני רוצה לתת לכם כמה טיפים שקשורים לכל מסע פרסום שתעשו באינטרנט. יתכן ששמעתם בעבר על המושג "הנעה לפעולה" בהקשרים שונים. הדבר הזה הוא סופר חשוב בכל מסע או קמפיין שאתם עושים במסגרת שיווק באינטרנט אך לא רק. למה הכוונה? קראו ותבינו... 

 

מהי המטרה אליה אנחנו רוצים להניע את הגולש:


כל מסע שיווק או פרסום במסגרת האינטרנט מגיע בסופו של דבר לאיזשהו דף (זה יכול להיות דף נחיתה אך לא רק) שיש לו מטרה מוגדרת. מה המטרה שלו? – זה אתם תחליטו. אך מה שחשוב שאכן תקדישו לכך מחשבה ותחליטו. הינה כמה דוגמאות להנעה לפעולה:

  • לגרום לגולש להתקשר
  • לגרום לגולש לשלוח אימייל
  • לגרום לגולש להירשם לרשימת תפוצה
  • לגרום לגולש ללחוץ על כפתור שמקדם אותנו בתהליך אתו לשלב הבא
  • אפשרויות אחרות רבות נוספות...

סיפורים מהחיים על הנעה לפעולה


הרבה פעמים פונים אלי לקוחות שמשקיעים כספים רבים בקמפיינים שלהם או במסגרת קידום בגוגל או במסעות השיווק או הפרסום שלהם הם פונים אלי מכיוון שהם אינם מרוצים מהתוצאות שהם מקבלים ומבקשים ממני ייעוץ מה אפשר לעשות. הדבר הכי בולט שאני רואה הוא שדף האינטרנט אליו מופנים הגולשים הוא דף שאין בו הנעה לפעולה. תחשבו על זה – אנשים רוצים שיפנו אליהם ולא עושים דבר בסיסי כמו לשים טלפון או מודול צור קשר בדף. אז לפני שאתם יוצרים מסע פרסום בגוגל או פייסבוק, תבדקו שאתם מניעים את הגולשים שמגיעים לדף הנחיתה שלכם בצורה בהירה וברורה.

כלים להנעת הגולש לפעולה:


שאלה השאלות – איך עושים את זה? יש כמה אפשרויות:

  • טקסט שיווקי שקופירייטר רושם ומטרתו לתת לגולש את התחושה שהוא הגיע למקום הנכון ולהניע אותו לפעולה הרצויה.
  • מודול צור קשר שמאפשר שליחת אימייל על ידי מילוי פרטים
  • טלפון / אימייל שמופיע בצורה בולטת בכל אחד מהדפים
  • מעצב גרפי שמבליט בצורה מאוד ברורה את האזור במסך שמניע את הגולש לפעולה. הוא יכול לעשות את זה על ידי שימוש בצבעים מסוימים או באלמנטים מסוימים כגון חצים שמושכים את תשומת ליבו של הגולש וכדומה.
  • יש עוד דרכים רבות נוספות וכל מיני ניואנסים שלא אכנס אליהם אך זה העיקר

אז מה עושים מהיום לפני שמתחילים כל סוג של פרסום או שיווק באינטרנט


לפני שאתם קופצים לשלב הפרסום והשיווק תשקיעו ביסודות – במקום אליו מתנקזת כל התנועה של מסע הפרסום שלכם. תזכרו – סוף מעשה במחשבת תחילה!

שיהיה בהצלחה! 

שי שאואט
שי שאואט מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם נינג'ות :) בזמני הפנוי תמצאו אותי מטייל, מתאמן ושותה קפה בים.

כתוב לנו כאן

עדות של עומר אלמוג על יויומדיה
עומר אלמוג,

CruiseControl הפלגות וקרוזים בעולם

"שי תודה על העזרה והתמיכה הדף נחיתה יצא מעולה! אני אומנם גר בארצות הברית אבל אני סומך עליך ואני ממליץ בחום, תודה על העזרה והתמיכה, תודה על הסבלנות וההקשבה!"
עדות של אלי מילר שירותי סיעוד
אלי מילר,

Nursing4U שירותי סיעוד ורווחה פרטיים

"בשנה הראשונה של החברה היו לי קשיים בקידום האתר שלי, פניתי לכל מיני מקדמי אתרים שאחרי חודשיים הבנתי שהמקצוענות שלהם מאד נמוכה. לאחר חיפושים ממושכים מצאתי תודה לאל את שי, כיום לאחר שנה של קידום אנחנו בעמוד הראשון של גוגל תודות לעבודה עם יויומדיה"
ד"ר אילנה דריאל
ד”ר אילנה דריאל,

דיאטנית קלינית, מומחית לרגישות למזון

פניתי לשי כדי לשפץ את האתר ולדייק אותו. קיבלתי אתר מדויק ע"פ תכנית הגרפיקאית נעניתי במהירות וביעילות על כל בקשה. המחיר היה הוגן והכי חשוב, היום אני מרגישה גאה באתר שלי. תודה שי.
אודות
עו”ד (רו”ח) אהרון צ’יסמדיה,

משרד עו"ד מיסוי נדל"ן

השבוע עלה לאוויר אתר האינטרנט שהכינו עבורי שי ואיילת. במשך מספר חודשים גיליתי 2 מקצוענים שיודעים בצורה מושלמת את תפקידם. נתנו לי מענה לכל בעיה / בקשה שעלתה והגיעו לתוצאה סופית מאוד טובה ומשביעת רצון מבחינתי.

לקבלת ייעוץ ראשוני וטיפים לשיווק העסק

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support