בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי עסקים החלו לפרסם באינטרנט. פרסום מבוסס תוצאות הוכיח את עצמו כמועיל ואפקטיבי ובעלויות פרסום נמוכות יותר בהשוואה למדיה המסורתית. ישנם מספר מקורות תנועה לשיווק באינטרנט אשר באמצעותם יכולים העסקים למשוך את הלקוחות הפוטנציאלים שלהם היישר אל דף הנחיתה או האתר העסקי שלהם.

מקורות תנועה לשיווק באינטרנט לעסקים
מקורות תנועה לשיווק באינטרנט לעסקים

מקורות תנועה לשיווק באינטרנט – שיווק חברתי ברשת

בעלי עסקים רבים יכולים לפרסם ברשתות החברתיות כגון פייסבוק או יוטיוב, בין אם מדובר בפרסום ממומן או בתנועה אורגנית אשר תפקידה לתת ערך אמיתי למשתמש ולהביא אותו היישר על דף הבית או עמוד הפרסום. כמו כן, ישנם גם עסקים אשר משווקים רק בפייסבוק ולא באמצעות אתר אינטרנטי. ביניהם ניתן למצוא את מקצועות האיפור ובניית הציפורניים, כמו גם קונדיטוריות, פאבים ומסעדות אשר מעדיפים להגיע היישר לקהל שלהם באמצעות קבוצות בפייסבוק ופרסום שוברים, הטבות ומבצעים למעגל לקוחותיהם בפייסבוק.

 

שיווק ביוטיוב פשוט יותר לתפעול אך אינו מתאים לעסקים אשר אינם מעוניינים לצלם סרטונים או שאין להם ידע טכני לעריכת סרטונים הסברתיים לרבות מצגות וסרטוני תדמית באמצעות הוספת תמונות, טקסטים ומוסיקת רקע.

 

אלו אשר יכולים ליצור סרטונים (עם מצלמה או בלעדיה) יכולים לבנות אסטרטגיה של תכנים רלוונטיים עבור הקהילה אשר מעוניינים ללמוד ולצרוך מכם את התוכן שלכם. באמצעות פרסום הסרטונים שלכם ביוטיוב תוכלו לקבל תנועה חינמית מצד אחד וממומנת מאידך. כמו כן, תוכלו לאחסן את הסרטונים על גבי השרתים של גוגל באתר יוטיוב ולהטמיע אותם היישר באתר שלכם ולספק חוויית צפייה מהירה ונוחה עבור המשתמשים שלכם.

 

היתרון היחסי שלכם בשימוש בפלטפורמה זו היא שמידת התחרותיות ביוטיוב בישראל אינה גבוהה במיוחד בתחומי עיסוק אלו ואחרים. לכן, באמצעות התמדה בהעלאת סרטונים לטווח הארוך, תוכלו לקבל יותר ויותר צפיות ובכך לבנות קהל מתעניינים בשירות או במוצר אותו אתם מקדמים.

 

ומה עוד?
עסקים רבים פונים לחברות קידום האתרים לפרסום בגוגל ובפייסבוק כאשר מקורות תנועה לשיווק באינטרנט נוספים נשארים מאחור. כך, גם אתם יכולים להתבלט מעל כולם ולייצר מכונת לידים אוטומטית כתוצאה מפרסום סרטונים ביוטיוב.

 

מקורות תנועה מבוססי חיפוש – פרסום בגוגל

אם המשתמשים שלכם מחפשים אתכם בגוגל, כנראה שזו היא במת הפרסום המיועדת עבורכם. פרסום ברשת החיפוש או ברשת המדיה של גוגל באמצעות באנרים המופיעים באתרים רלוונטיים לתחומכם יכולים לספק עבורכם תנועה ממוקדת בעלויות נמוכות במיוחד. כך, בין אם מדובר במקצוע של נותן שירות כגון מנעולן או אינסטלטור ובין אם מדובר באתר מכירות, הפרסום בגוגל יספק עבורכם מענה מושלם עבור קהל הלקוחות הפוטנציאלים אשר הביע עניין במוצר או השירות שלכם.

 

הפרסום בגוגל והקידום האורגני מהווים נתח משמעותי כמקורות תנועה לשיווק באינטרנט לעסקים. לכל אחד יתרונות וחסרונות. בהתאם לסוג העסק, התקציב החודשי והנכס המקודם, ניתן לבנות אסטרטגיה לשיווק באינטרנט בהתאמה אישית, על מנת למקסם את פוטנציאל הפרסום עד לשקל האחרון.

 

הפרסום בגוגל מאפשר לנו לעקוב אחר העלויות של כל מונחי החיפוש והמודעות ולמדוד אלו מילות מפתח ומודעות הן אלו אשר הביאו את הלידים והמכירות עבור בית העסק. כך, תוך מספר שבועות יתחיל הקמפיין שלכם לסנן הקלקות של משתמשים אשר קרוב לוודאי שלא ירכשו מכם ובכך להשאיר את אחוז הלקוחות אשר לו הסיכויים הגבוהים ביותר לבצע רכישה.

 

קידום אתרים אורגני בגוגל

בעוד שעסקים רבים נוהגים לפרסם במדיה המסורתית כגון עיתונים, מקומונים, מגנטים וכו’, מדובר בהפצה המונית אשר בדרך כלל אינה אפקטיבית. על אף שקידום אתרים אורגני אינו מתחייב לתוצאות אשר יובילו בהכרח לסגירת מכירות; (היות ומדובר במספר קריטריונים נוספים הנוגעים למכירה כגון תמחור, איכות המוצר והשירות, אתר אינטרנט או דף נחיתה עם טקסט וגרפי ברמות שונות). אין ספק כי מדובר בתהליך אשר עשוי לקחת מספר חודשים ויותר ומיועד לשחקנים המעוניינים להתבלט מעל כולם לטווח הארוך.

 

ההבדל בין הפצת הפרסום במדיה המסורתית לבין קידום אתרים אורגני בגוגל הוא שתהליך הקידום מתבצע עבור מילות מפתח ומונחי חיפוש אשר המשתמש הקליד במנוע החיפוש ודרכם הסיכויים גבוהים יותר שתקבלו טלפון היישר אל בית העסק שלכם או שתקבלו את פרטיו ליצירת קשר דרך האתר או עמוד הנחיתה שלכם.

 

קידום מונחי חיפוש בגוגל עשוי לספק לכם גם תנועה אורגנית נוספת ‘על הדרך’ וכך, באופן אוטומטי יקודמו גם ביטויים נוספים באתר שלכם ותוכלו לדעת אלו עוד ביטויים רלוונטיים המשתמש הקליד בכדי למצוא אתכם.

 

הודות למערכות החכמות של גוגל ניתן לעקוב אחר מקורות התנועה ולבצע אופטימיזציה חודש בחודשו במטרה לשפר את יחס ההמרה של המשתמשים באתר ולהגדיל את מספר המתעניינים המעוניינים למצוא אתכם.

 

וזה עוד לא הכל!
היתרון בפרסום בגוגל וקידום אתרים אורגני הוא שלאורך זמן תוכלו להביא תנועה גדולה יותר באותו המחיר, ביודעין שכל גידול בתקציב הפרסום יביא לכם גם תנועה ממוקדת יותר בהתאמה.

 

מעוניינים להתחיל לפרסם בגוגל ולהגדיל את החשיפה של העסק שלכם באינטרנט?
הפסיקו לחפש אחר מקורות תנועה לשיווק באינטרנט והתחילו לפרסם כבר עכשיו!

התקשרו אלינו: 072-299-2112

Shares 14

Notice: the_author was called with an argument that is deprecated since version 2.1.0 with no alternative available. in /home/yoyomedia/public_html/wp-includes/functions.php on line 4034
מושיק קלינמן
מושיק קלינמן מקדם אתרים בכיר

מושיק קלינמן, מקדם אתרים בכיר בחברת יויומדיה. מושיק אחראי על קידום האתרים בגוגל וכותב תוכן שיווקי עבור הלקוחות. כמו כן, מנהל את הקידום האורגני של הלקוחות והפרסום בגוגל.

כתוב לנו כאן

עדות של עומר אלמוג על יויומדיה
עומר אלמוג,

CruiseControl הפלגות וקרוזים בעולם

"שי תודה על העזרה והתמיכה הדף נחיתה יצא מעולה! אני אומנם גר בארצות הברית אבל אני סומך עליך ואני ממליץ בחום, תודה על העזרה והתמיכה, תודה על הסבלנות וההקשבה!"
עדות של אלי מילר שירותי סיעוד
אלי מילר,

Nursing4U שירותי סיעוד ורווחה פרטיים

"בשנה הראשונה של החברה היו לי קשיים בקידום האתר שלי, פניתי לכל מיני מקדמי אתרים שאחרי חודשיים הבנתי שהמקצוענות שלהם מאד נמוכה. לאחר חיפושים ממושכים מצאתי תודה לאל את שי, כיום לאחר שנה של קידום אנחנו בעמוד הראשון של גוגל תודות לעבודה עם יויומדיה"
ד"ר אילנה דריאל
ד”ר אילנה דריאל,

דיאטנית קלינית, מומחית לרגישות למזון

פניתי לשי כדי לשפץ את האתר ולדייק אותו. קיבלתי אתר מדויק ע"פ תכנית הגרפיקאית נעניתי במהירות וביעילות על כל בקשה. המחיר היה הוגן והכי חשוב, היום אני מרגישה גאה באתר שלי. תודה שי.
אודות
עו”ד (רו”ח) אהרון צ’יסמדיה,

משרד עו"ד מיסוי נדל"ן

השבוע עלה לאוויר אתר האינטרנט שהכינו עבורי שי ואיילת. במשך מספר חודשים גיליתי 2 מקצוענים שיודעים בצורה מושלמת את תפקידם. נתנו לי מענה לכל בעיה / בקשה שעלתה והגיעו לתוצאה סופית מאוד טובה ומשביעת רצון מבחינתי.

לקבלת ייעוץ ראשוני וטיפים לשיווק העסק