רוצה לעשות פרסום מקצועי בגוגל - כמו הגדולים?


פרסום בגוגל

אחד מאפיקי השיווק החזקים ביותר באינטרנט הוא אפיק הפרסום בגוגל ולאורך השנים נתקלנו בכמה שאלות שחוזרות עליהן בנושא הפרסום בגוגל ואת השאלות האלה ריכזנו כאן בכדי לסייע לכם להבין את התחום טוב יותר וכיצד הוא יכול לסייע לכם.

[אם אהבתם את התוכן זכרו לשתף אותו עם עוד בעלי עסקים]

 

 

למה לפרסם בגוגל על פני אפיקי שיווק אחרים?


האמת שכדי לענות על השאלה הזאת צריך לברר במה העסק שלך עוסק, מכיוון שלא תמיד עדיף לפרסם בגוגל, אך בהחלט אפשר להגיד שבלא מעט פעמים הפרסום בגוגל או ליתר דיוק שימוש נכון ביכולות הפרסום של גוגל אדוורדס עשויה להיות אופציה טובה מאוד ואפילו הטובה ביותר. אתם מוזמנים להרים אלינו טלפון ולהתייעץ 072-2992112, אם נראה שאכן אפיק הפרסום בגוגל הוא זה שמתאים לכם ביותר נמשיך איתו, אחרת נסייע לכם לבחור באפיק שיווקי אחר שאנו סבורים שבמסגרתו תקבלו את ההחזר הגבוה ביותר על ההשקעה.

 

כמה עולה פרסום בגוגל?


מה שחשוב להבין זה שעלות הפרסום בגוגל מורכבת משני חלקים – התשלום למי שמנהל לכםם את הקמפיין והתשלום ישירות לגוגל. חברות שונות מתמחרות את השירות שלהן באופן שונה, אם זאת ניתן להגיד שעלויות ניהול מקצועי של פרסום בגוגל (ניהול בלבד לא כולל תשלום לגוגל) יכולות להתחיל ב – 500 ₪ + מע"מ לחודש ומעלה או 18% מהתקציב הכולל של הלקוח. שימו לב שזה כלל אצבע מאוד כללי ועלויות הפרסום תלויות בהמון דברים אז קחו את הכתוב כאן בערבון מוגבל ותבינו שבמידה ותפנו לחברת פרסום אמינה העלות שתשלמו תלויה בכמות הזמן שמי שמנהל לכם את הפרסום ישב לכם על הקמפיין. בדרך כלל נהוג לתמחר שעה של מפרסם מקצועי בגוגל בכ – 200 ₪ לפני מע"מ. מכאן תעשו את החשבון בעצמכם.

 

 

מה המינימום תקציב לפרסום בגוגל?


זה מאוד תלוי בתחום מכיוון שבכל תחום העלויות לקליק אחרות ובכל תחום נדרשת מעורבות שונה של מנהל הפרסום אבל אם כבר שואלים על המינימום שבמינימום נאמר שאנו סבורים שלמעט מקרים מיוחדים במיוחד חובה תקציב מינימלי של 1000 ₪ בחודש אחרת אין מה לחפש באפיק הזה וחבל על ההשקעה. מה שכן צריך להבין היא שבמידה ותצליחו לייצר החזר חיובי על ההשקעה בתקציב נמוך, מתבקש שתרצו להגדיל את התקציב בכדי להגדיל את התוצרים של הקמפיין ולצורך העניין למשל – לקבל יותר שיחות טלפון או כל מטרה אחרת שהגדרתם. אגב למטרות האלה קוראים המרות וחשוב מאוד למדוד אותם, עוד על מדידת המרות בהמשך.

 

לפרסם עם מנהל פרסום או לבד?


התשובה היא שכמעט תמיד עדיף לפרסם עם מנהל פרסום מהסיבה הפשוטה שפרסום מקצועי בגוגל מורכב מניואנסים רבים במידה ורוצים לבצע אותו בצורה מקצועית. אם יש לך את הזמן והרצון ללמוד את התחום לך על זה ותנהל את הפרסום שלך כמו שצריך אחרת – אם אתה רק מרים קמפיין וזורק אותו לרשת החיפוש של גוגל – במקרה הטוב תהיה מוגבל מאוד ביכולות הטירגוט של קהל היעד שלך מה שלא פעם עשוי להוביל לבזבוז כסף ואת הכסף הזה היית יכול להשקיע במנהל פרסום. שלא תבין לא נכון, גם למנהל פרסום אין ביטוח תוצאות וגם מנהל פרסום יכול לעשות ועושה טעויות, אך ללא ספק ניהול פרסום מקצועי מעלה את סיכויי ההצלחה של הקמפיין שלך.

 

איך גוגל קובע באיזה מיקום המודעה שלי תופיע ברשת החיפוש


שאלה מעולה ומאוד נפוצה. מנסיון רוב האנשים בטוחים שככל שאתה משלם כסף רב יותר אתה מופיע גבוה יותר וזה נכון באופן חלקי היות ובאמת אפשר תמיד לשלם יותר כסף השאלה אם זה כדאי כי אם תשלם סכום שלא משתלם לך אתה עלול בקלות להגיע למצב שאתה מפסיד כסף מכיוון שההוצאות שלך עלויות לעלות על ההכנסות, וכמובן שזה מצב מסוכן מאוד שאתה רוצה להימנע ממנו.

אם כך מתבקש שמעבר לנושא התשלום יהיה פרמטר נוסף ואכן לפרמטר הזה קוראים ציון איכות. ציון האיכות הוא מספר בין 1 ל – 10. מה שגוגל עושה זה להכפיל את המחיר המקסימלי שאתם מוכנים לשלם לקליק בציון האיכות, התוצאה שמתקבלת היא הציון הסופי של המודעה שלכם, ככל שהציון גבוה יותר אתם תדורגו גבוה יותר. ניתן להסיק מכך שברשת החיפוש ככל שציון האיכות של מילות המפתח שלכם גבוה יותר כך תוכלו לקבל דירוג גבוה יותר תמורת תשלום נמוך יותר, ואכן אחד התפקידים החשובים ביותר של מנהל הפרסום הוא לפעול לשיפור ציון האיכות של ביטויי המפתח שלכם מה שיסייע לשיפור הציון הסופי של המודעה שלכם ללא הגדלת הביד.

 

כמה מהכללים החשובים ביותר במסגרת פרסום מקצועי בגוגל

כמה מהכללים החשובים ביותר במסגרת פרסום מקצועי בגוגל


הכללים הכי חשובים לפרסום מקצועי בגוגל

לפני שאני פורש לפניכם את הפרמטרים החשובים ביותר (לפחות כפי שאני רואה אותם), חשוב לי שתבינו שפרסום מקצועי בגוגל מורכב מניואנסים רבים שרלוונטיים למקרים שונים, בהתאם לשירות או למוצר המפורסם ולכן חשוב שתדעו שתמיד אפשר יהיה להוסיף לרשימת הכללים האלה כללים נוספים שהחסרתי. ועכשיו נצלול לכללים:

 

ניסוח מודעות שיגרמו ליותר אנשים להקליק על המודעה


אם תצליחו לרשום מודעה שתמשוך את האנשים להקליק עליה תרוויחו במכה אחת 2 דברים: ראשית יותר לקוחות פוטנציאליים יקליקו על המודעה שלכם והסיכוי שלכם להפוך אותם ללידים יעלה. הדבר השני היא העובדה שקיים פרמטר משמעותי מאוד הנקרא CTR  שהוא ראשי תיבות של Click Through Rate, ובעברית היחס בין כמות הצפיות לכמות ההקלקות, ככל שהיחס הזה יותר גבוה ציון האיכות עולה ובאופן די שטחי אך נכון אפשר להגיד שכתוצאה מכך המחיר לקליק יורד ומיקומי המודעה משתפרים.

 

הוספת ביטויי מפתח שליליים


 

אחד הדברים החשובים ביותר במסגרת פרסום בגוגל הוא ללא ספק לבדוק מאלו ביטויים הגיעו ההקלקות על המודעות שלכם ולסנן את הביטויים הלא טובים. מה זה ביטויים לא טובים? אלה ביטויים שהסבירות שמישהו שלחץ על המודעה שלכם אכן יפנה אליכם נמוכים מאוד, ולכן חובה עלינו להסיר ביטויים כאלה בכדי להימנע ממצב שבו התקציב מתבזבז על ביטויים שאינם מועילים.

 

מדידת המרות, חובה למדוד – מה שלא מדיד לא קיים


 

לפני שנדבר על מדידת המרות חשוב שנבין מהי המרה: המרה היא הגדרה של יעד שהגדרנו כגון טלפון מהאתר, השארת פרטים על ידי המשתמש, רכישה באתר וכדומה, אפשר להגדיר כמעט כל דבר כהמרה זה תלוי במודל העסקי של האתר שלכם, למשל מישהו שיש לו בלוג יכול להגדיר המרה כזמן שהיה באתר הגדול מ – 3 דקות. מה שחשוב מאוד זה שנדע לזהות מה גרם לאותן המרות להתרחש או במילים אחרות שנמדוד המרות.

בפרסום מה שלא מדיד ניתן להגיד עליו שאינו קיים ואם לא נמדוד את ביצועי הקמפיין איך נדע אם אנחנו בכיוון הנכון ואיך נדע מה אנו צריכים לשפר?! המסקנה היא שחובה עלינו למדוד את הביצועים. אם כך השאלה כיצד אנחנו עושים את זה - התשובה לכך טמונה במדידת המרות ובביצוע עדכונים בקמפיין המבוססים על סמך מדידת ההמרות – לתהליך הזה קוראים "אופטימיזציה" כלומר מדידה, ניתוח ושיפור.

 

טירגוט נכון ומדויק


כאן אנחנו מדברים על הדבר בשבילו שווה לפנות למנהל פרסום מקצועי: היכולת להגדיר את הקמפיין לקהל מדויק שקיימת הסבירות הגבוהה ביותר שיתעניין במוצר שלנו ושירצה לרכוש מאתנו היא קריטית, ומה שעושה מנהל פרסום מקצועי זה להשתמש בהגדרות שונות  של מערכת הפרסום של גוגל ובחשיבה יצירתית המותאמת לקהל היעד בכדי להפיק את המירב מהתקציב שלכם.

 

למה לי לבחור ביויומדיה לנהל עבור את הפרסום בגוגל?


 

אומרים ש – "אין הנחתום מעיד על עיסתו" ואכן יש בכך אמת מסוימת, ויחד עם זאת מתבקשש שנגיד כמה מילים טובות על עצמנו ולכן ראשית כל אתם מוזמנים לקרוא על הבידול שלנו ועל הקוד האתי שלנו, כפי שתוכלו לקרוא אחד הדברים שבאמת הכי חשובים לנו הוא לתת ערך גבוה ללקוח, זה אומר שניקח אך ורק פרויקט שאנו סבורים שאנו יכולים לספק במסגרתו ערך גבוה ללקוח. מה קורה אם אנחנו סבורים שאיננו יכולים לספק ערך גבוה? לא קרה כלום! מהסיבה שאנו נציע לך את אפיק השיווק המתאים לך ביותר בין אם מדובר על פרסום בפייסבוק או פרסום באאוטבריין או בפלטפורמה אחרת שאנו סבורים שתספק לך את ההחזר הגבוה ביותר עלל ההשקעה.

ולסיכום, כפי שכתבנו בתחילה Easy to play hard to master זה משפט שמאפיין מאוד את עולם השיווק ואת עולם הפרסום בגוגל בפרט. יש לכם שאלות? תרימו אלינו טלפון ונשמח לראות אם ואיך אנו יכולים לסייע לכם להשתמש בפרסום בגוגל אדוורדס ובאפיקי שיווק נוספים עבור העסק שלכם.

למה אתה מחכה?

אם אהבת תן שיתוף, אם יש לך שאלות – תרים טלפון או תשאל כאן בתגובות.

עדות של עומר אלמוג על יויומדיה
עומר אלמוג,

CruiseControl הפלגות וקרוזים בעולם

"שי תודה על העזרה והתמיכה הדף נחיתה יצא מעולה! אני אומנם גר בארצות הברית אבל אני סומך עליך ואני ממליץ בחום, תודה על העזרה והתמיכה, תודה על הסבלנות וההקשבה!"
עדות של אלי מילר שירותי סיעוד
אלי מילר,

Nursing4U שירותי סיעוד ורווחה פרטיים

"בשנה הראשונה של החברה היו לי קשיים בקידום האתר שלי, פניתי לכל מיני מקדמי אתרים שאחרי חודשיים הבנתי שהמקצוענות שלהם מאד נמוכה. לאחר חיפושים ממושכים מצאתי תודה לאל את שי, כיום לאחר שנה של קידום אנחנו בעמוד הראשון של גוגל תודות לעבודה עם יויומדיה"
ד"ר אילנה דריאל
ד"ר אילנה דריאל,

דיאטנית קלינית, מומחית לרגישות למזון

פניתי לשי כדי לשפץ את האתר ולדייק אותו. קיבלתי אתר מדויק ע"פ תכנית הגרפיקאית נעניתי במהירות וביעילות על כל בקשה. המחיר היה הוגן והכי חשוב, היום אני מרגישה גאה באתר שלי. תודה שי.
אודות
עו"ד (רו"ח) אהרון צ'יסמדיה,

משרד עו"ד מיסוי נדל"ן

השבוע עלה לאוויר אתר האינטרנט שהכינו עבורי שי ואיילת. במשך מספר חודשים גיליתי 2 מקצוענים שיודעים בצורה מושלמת את תפקידם. נתנו לי מענה לכל בעיה / בקשה שעלתה והגיעו לתוצאה סופית מאוד טובה ומשביעת רצון מבחינתי.

לקבלת ייעוץ ראשוני וטיפים לשיווק העסק